Een tekstballon op een roze achtergrond
door Geertje Visser - Maatschappelijke Marketing & Communicatie 16 november 2022
Moeilijke brieven spelen een rol in financiële problemen van jongvolwassenen. Lastige woorden, moeilijke zinnen: wie een brief krijgt die hij niet begrijpt, weet ook niet wat hij moet doen. Dit maakt het makkelijk een verkeerde (financiële) beslissing te nemen of iets níet te doen wat je wel had moeten doen. Daarom is het belangrijk om als organisatie de doelgroep waarmee je communiceert te kennen. Maar doelgroepgericht communiceren, hoe doe je dat?
Een mooi artikel in de Volkskrant over hoe verduurzaming eigenlijk een sociaal vraagstuk is.
door GEERTJE - Maatschappelijke Marketing & Communicatie 16 september 2019
Eh, wat? Een mooi inkijkje in de Volkskrant (17 november '22) in hoe je onbedoeld de plank mis kunt slaan als je je niet vooraf goed verdiept in je doelgroep.
Show More

Koffie?

Heb je een (klant)communicatievraagstuk en wil je weten hoe GEERTJE je kan helpen? Neem dan vooral contact op, dan drinken we een kop koffie.

Contact met GEERTJE:

geertje@maatschappelijkemarketing.nl

06-36482859


Geertje Visser Maatschappelijke Marketing & Communicatie
Share by: