Daniel Kahneman
GEERTJE Maatschappelijke Marketing & Communicatie helpt (semi)overheden, bedrijven en organisaties met vraagstukken op het gebied van klantcommunicatie en gedrag.
Voorbeelden
Kortom, hoe houd je rekening met de psychologie van jouw klant, zodat jouw klantcommunicatie effectiever wordt?
Jij bent mijn klant, dus om jou een passend aanbod te doen, moet ik ook jou eerst leren kennen en precies weten wat jouw behoefte is. Daarbij kun je denken aan:
Een presentatie op maat geven over klantgericht werken en begrijpelijk, actiegericht en klantvriendelijk schrijven, of het trainen van medewerkers om dit te doen.
Een nieuwe communicatiestrategie ontwikkelen door in de doelgroep te duiken en een aanpak te ontwikkelen die creatiever is dan 'we sturen een brief'.
Een analyse maken van de huidige communicatie en advies over hoe deze verbeterd kan worden.
De communicatiestrategie uitvoeren of bestaande communicatie herschrijven, zodat deze begrijpelijk (B1), actiegericht en klantvriendelijk is.
Bel of app 06-36482859
geertje@maatschappelijkemarketing.nl
Of vul het contactformulier in